Pacific kust 2 - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Peter, Leo en Rob - WaarBenJij.nu Pacific kust 2 - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Peter, Leo en Rob - WaarBenJij.nu

Pacific kust 2

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Peter, Leo en Rob

07 April 2014 | Nederland, Amersfoort

Zondag, 6 april, Newark.
Na het hectische L.A. met Hollywood en het strand van Santa Monica, vervolgen wij onze reis naar San Francisco. Wij volgen de Highway 1 die door het programma Drie op reis is gekozen tot mooiste kustweg in de wereld. En geheel terecht. Hoge bergen en de ene bocht na de andere. Breathtaking! Onderweg zien wij zeeleeuwen op het strand en in het water dolfijnen. Naar Artis hoeven we niet meer te gaan. Het weer is geweldig, zonnig en niet te warm. 's middags lunchen we in onze bus. Leo maakt gebakken eieren met bacon klaar. Smaakt weer prima. Om half vijf komen wij aan bij Ria, de vriendin van Jeanne, in Newark. Voor de fanatieke volgers: Newark ligt aan de oostzijde van de baai van San Francisco. Wij worden hartelijk ontvangen door Heinz, de vriend van Ria. Ria is even boodschappen doen. Na drie kwartier en enkele flesjes Heineken, wordt Heinz zenuwachtig en gaat steeds naar buiten om te zien waar Ria blijft. Ria blijkt al bijna drie kwartier op haar kamer te zitten achter de pc en heeft niet door dat wij er al lang zijn. Grote hilariteit. Ria woont in een mooi huis in Spaanse stijl. Zij maakt een heerlijke Mexicaanse maaltijd klaar dat met een glas wijn of bier wordt weggespoeld. De bus staat op een plek waar hij eigenlijk niet mag staan (brandweer voorschrift). We kunnen dat ding echter nergens anders kwijt. Wij slapen vannacht in de bus en zullen morgenochtend bij Ria ontbijten en lekker douchen. En dan op naar downtown San Francisco, rijden over de Golden Gate brug enz.

• 07 April 2014 - 08:18

Ineke:

Lieve mannen.

Ja ja het gaat opschieten. en ik begijp dat ik niet meer hoef te koken.

Wij genieten allemaal van de mooie verslagen.

Als ik mijn ogen dicht doe beleef ik het bijna mee, mooie stranden, en sterrenhemel.

Jammer dat Pamela er niet is, maar mannen thuis wachten jullie eigen Pamela's.

Liefs ineke XXx

• 07 April 2014 - 09:25

Vera, Paul En Renske:

Hallo Mannen!

Wat een belevenissen allemaal! De weg naar San Francisco moet wel erg mooi zijn.

Fijn dat jullie konden eten en douchen bij Ria. Doe haar de groeten.

En Pamela? Die hadden jullie in Vegas moeten zoeken. Het schijnt dat Hans Klok haar daar ergens verstopt heeft. Hij heeft haar in een bak met water met handboeien aan gestopt en het is hem nooit meer gelukt haar terug te toveren. Tsja...zelfs illusionisten hebben hun dagje wel eens niet.

Hopelijk hebben jullie nog tijd om wat van San Francisco te zien. Geniet er nog van!!

Liefs,
    Vera, Paul en Renske

• 07 April 2014 - 09:36

Jeanne:

Wat een belachelijk bedrag moesten jullie betalen op de parkeerplaats van Santa Monica. Je kunt zo,n grote bus ook nergens kwijt.
    Inderdaad hilarisch dat Ria al die tijd boven zat, ik zie het zo voor me.
    Wij de dames van de globetrotters hebben gisteren lekker geluncht bij Mama Roux op de hof, wij hebben het echt niet gehad over scheren en schone kleren aantrekken want wij ruiken het toch niet. Ha Ha.
    Nou mannen nog een lekker ontbijt bij Ria, en dan op naar de Golden Gate zo te zien hebben jullie er mooi weer voor.
    Hartelijke groeten voor Ria en Heinz.

Liefs Jeanne

• 07 April 2014 - 09:57

Wil Gielen:

Hey mannen,

Gezellig geluncht met Ineke, Yvonne en Jeanne.

Lekker gekletst met elkaar onder genot van een lekker wijntje.

De laatste dagen van deze indrukwekkende reis, zijn ze ook wel weer blij dat
    jullie weer veilig naar huis komen.

Als jullie de Golden Gate naderen willen jullie dan vanuit de BIG MAC een foto
    maken, en die op de site plaatsen?

Groetjes,
    Wil

• 07 April 2014 - 11:00

Jan Bevaart:

Hallo mannen,

We volgen jullie belevenissen nog steeds met belangstelling.
    Naast de wereld waar jullie zijn doorheen getrokken en de ervaringen met het "busje" zijn ook niet om snel te vergeten.
    Geniet nog van de laatste paar dagen.

gr Leny en Jan

• 07 April 2014 - 11:25

Truus Blaauw:

leuk jullie te volgen wat een bak met ria die al die tijd boven zat
    heel veel mooie belevenissen nog en voor straks een goede reis naar huis.
    groeten truus.

• 07 April 2014 - 15:22

De Tollies:

Geniet van jullie laatste rit naar San Francisco!!

En wie weet wacht Pamela wel op de Gouden Brug ;-)

• 09 April 2014 - 19:40

Yvonne:

Lieve Mannen,

vandaag de camper inleveren, als afsluiting een nachtje hotel, ook fijn, jullie komen in ieder geval
    fris en fruitig terug. Goede en veilige reis terug, hoop voor jullie met weinig vertragingen,
    tot de 11e,

Liefs