Las Vegas - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Peter, Leo en Rob - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Peter, Leo en Rob - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Peter, Leo en Rob

03 April 2014 | Verenigde Staten, Kanab

Woensdag 2 april. Vertrek uit Virgin, een prachtig RV Park 20 km ten westen van Zion Np. We zijn op weg naar Las Vegas. Het geld brandt in onze zakken. Na de grens met de staat Nevada duiken we de woestijn in. Het is licht bewolkt, in Las Vegas wordt regen verwacht, een bijzonderheid. Wij zoeken in deze miljoenenstad langdurig en tevergeefs naar het uitgezochte KOA RV park, onderdeel van hotel en gokpaleis Circus Circus. Hier is een James Bond film opgenomen. We besluiten naar Barbi in een buitenwijk te gaan in de hoop van haar telefoon gebruik te mogen maken. Barbi is een achternicht van Rob.
De ontvangst van Barbi en haar man Rudi is allerhartelijkst. Drankjes, snacks en een maaltijd met zalm, aardappels en verschillende soorten groenten. Na de maaltijd koffie of thee. Barbi heeft twee heerlijke taarten gebakken. Wat over is mogen wij menemen. Met vers fruit. Zij is nogal bezorgd om ons. Barbi biedt zelfs aan onze was te doen. Rudi en Barbi doen een rondleiding in hun huis en tuin. Het regent licht. Wij overhandigen onze geschenken. Rudi is (terecht) erg trots op zijn zelfgebouwde spoorbaan in verschillende verdiepingen. Rob haalt met Barbi herinneringen op aan vroeger. Bij het plaatsen van een bijdrage in het gastenboek ziet hij de bijdrage die hij 1994 met Jeanne (hartelijke groeten van Barbi en Rudi) heeft geplaatst. Wij nemen afscheid van lieve mensen die voor ons enorm hebben "uitgepakt". Dankzij een uitdraai uit haar computer van Googlemaps vinden wij gemakkelijk het RV park aan de kop van " De Strip". 's Avonds maken we een wandeling over de strip. Overweldigend, wat een licht, watervallen enz. En wat een verspilling. Het ene gokpaleis is nog "mooier" dan het andere. Dit is de ultieme plek van hebzucht. We kijken er met verbazing naar. Om 23.00 uur duiken we vermoeid het bed in. Morgen lopen we de hele strip af (8 km) en gaan dan met de bus terug.
Rob maakt dit verslag op de computer van de receptie. Onze laptop kan het niet aan en geeft ons geen verbinding. Jullie zullen vandaag dus onze foto's moeten missen.
Vanuit een zonnig (3 april) Las Vegas groeten wij allen die ons volgen.

• 03 April 2014 - 19:11

Ineke:

Fijn iets te horen.

Leuk dat jullie zo gastvrij werden ontvangen.

Hebben jullie ook nog gegokt?

Liefs Ineke XXX

• 03 April 2014 - 19:33

Yvonne:

Lieve mannen,

Hoe Las Vegas in het echt is, is vantevoren onvoorstelbaar. Wat indrukwekkend en wat zijn jullie
    in de watten gelegd.

Veel foto's maken en zoveel mogelijk bekijken en doen.

Test voor jullie voeten vandaag.

Zet hem op en geniet.

Liefs

• 03 April 2014 - 20:09

Arjan :

Toch wel gegokt mannen? Of staat dit voor morgen op het programma?

Succes in ieder geval!

Liefs van ons

• 03 April 2014 - 21:48

Peter, Leo En Rob :

Hallo mannen , met veel plezier jullie belevenissen gevolgd ,en wat een mooie camper!
    Leo dat is wel wat anders dan de tygoan . Hopen dat jullie veel plezier hebben in Las Vegas en doe voor ons ook een gokje
    Groetjes Henk en Ada

• 03 April 2014 - 23:18

Jeanne:

lieve Rob, Leo en Peter,

Fijn dat jullie door Barbi en Rudi zo gastvrij zijn ontvangen.Nog veel plezier op de strip en dan op naar L.A..

Groeten Jeanne.

• 04 April 2014 - 13:57

Wim En Annie:

Voor Leo,

Wij worden nu ook Nijkerkers! Gisteren ons huis definitief verkocht.
    An en ik gaan woensdag a.s. nogmaals het appartement bezichtigen ( An heeft het nog niet gezien).
    Wij lezen jullie reisverslagen met veel plezier.. Blijf genieten en kom volgende week weer gezond terug.
    Groetjes van Annie en Wim