Leo's verjaardag - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Peter, Leo en Rob - WaarBenJij.nu Leo's verjaardag - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Peter, Leo en Rob - WaarBenJij.nu

Leo's verjaardag

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Peter, Leo en Rob

31 Maart 2014 | Nederland, Amersfoort

Zondag 30 maart, 15.00 uur Utah-tijd, 24.00 uur Nederlandse tijd. Leo bereikt de 65 jarige leeftijd. En dat vieren we. Mooie kaarten van zijn (klein)kinderen, vrouw en vrienden komen op tafel en geschenken van Rob en Peter. De zonen schenken pa een weekend in de Ardennen. Ineke, zijn liefhebbende vrouw, laat hem weten dat zij hem erg mist. En we zijn nog maar een week weg. We weten nu ook dat Leo een superopa is. De drank vloeit rijkelijk. Allen die Leo de beste wensen hebben gestuurd, ook in reacties op onze artikelen, bedankt hij. En we gaan weer over tot de orde van de dag.
We proberen foto's over te brengen naar de laptop en te uploaden naar de site die jullie nu bezoeken. Het lukt gedeeltelijk, dus we gaan daar rustig mee door. De storm, op zijn krachtigst zeker windkracht 11, is gaan liggen. De lucht is weer opgeklaard. Het belooft morgen een mooie dag te worden. Op maandag 31 maart rijden wij naar een rv-park in de buurt van Bryce NP. Daar overnachten we en rijden de volgende dag van Bryce naar Zion NP. Aan de westkant van dit park brengen we de nacht van 31 op 1 april door waarna wij op 2 april Utah verlaten en op weg gaan naar Las Vegas waar wij tegen de avond aankomen. Wie ons nauwkeurig wil volgen op de kaart, kan gratis een leuk kaartprogramma downloaden op www.google.com/maps.
Rob kijkt een beetje zuur. Zoals elke boekhouder. Hij houdt de kosten bij en komt tot de ontdekking dat onz bus tot nu toe - omgerekend - 1 liter benzine op 2,7 km heeft gebruikt. Het slagschip zou in normale omstandigeheden 1 liter op 3,5 km moeten halen. De harde wind en de Rocky Mountains zijn de boosdoeners. Een liter benzine kost ongeveer 80 eurocent per liter. Het ziet er dan ook naar uit dat we wat deze post betreft niet binnen de begroting kunnen blijven. Met eten en drinken en andere posten, volgen we aardig de begroting.
In de Walmart in Chicago hebben we drie kampeerstoelen gekocht. Eergisteren hebben we voor het eerst op deze stoelen buiten kunnen zitten. (Zie foto).Ach, $ 9 per stoel halen we er altijd wel uit. We gaan door met het overbrengen van foto's naar de laptop en het uploaden daarvan naar de site die jullie nu zien. Bedenk we zitten in the outback. Daar gaat het allemaal wat moeilijker en langzamer dan in hotels.
We zijn blij dat alles nu naar behoren werkt. We gaan er voor!

• 31 Maart 2014 - 07:39

Ineke:

lieve Leo van harte gefeliciteerd met 65 ste verjaardag.

Maak er een mooie dag, ik ga je stras bellen. Liefs en een hele dikke knuffel.

Ook voor Peter en Rob.

• 31 Maart 2014 - 09:10

Sander, Larissa, Wang En Liu:

Leo,

Ook namens ons gefeliciteerd! Voor het thuisfront niet leuk dat je er niet bent, maar aan de foto's te zien heb je prachtige herinneringen gekregen voor je verjaardag!

En dan voor allemaAL:
    Ook wij genieten volop van al jullie verhalen. Blijf er vooral veel opzetten; het gaat jullie goed af.

Groetjes,

Sander, Larissa, Wang en Liu

• 31 Maart 2014 - 09:42

Jeanne:

Hiep hiep hoera, leo is 65, een eerbiedwaardige leeftijd. Van harte gefeliciteerd Leo, zo te zien op
    de foto hebben jullie het leuk gevierd.
    Wat een verhaal over die electriciteitsproblemen en de oplossing daarvan.
    Nou vandaag op naar Bryce en Zion N.P., ik zie het nog zo voor me,vooral Bryce vond ik
    indrukwekkend zo,n apart landschap. En dan naar Las Vegas, jullie mogen wel een
    camperplaats reserveren, het zal wel net zo druk zijn als bij de crand canyon. Rob, doe je
    de groeten aan Barbi en Rudi.

Veel liefs voor jullie,
    Jeanne.

• 31 Maart 2014 - 09:59

Wil Gielen:

HAPPY BIRTHDAY TO JOU

HAPPY BIRTHDAY TO JOU

HAPPY BIRTHDAY DEAR LEO

HAPPY BIRTHDAY TO JOU.

Laat de kurken maar knallen!!!!!!

Lfs. Wil

ps. Ineke van harte gefeliciteerd met je mannetje.

• 31 Maart 2014 - 10:11

Yvonne:

Lieve Leo,

Wie kan zeggen dat hij zijn 65e verjaardag gevierd heeft, zoals jij nu doet.
    Niet veel, denk ik en deze verjaardag vergeet je dan ook niet snel

Heel veel birthday knuffels en have fun

Yvonne

• 31 Maart 2014 - 10:24

Mooijtjes:

Leo en friends,

van harte met je 65 ste en de familie ntauurlijk ook.
    Neem er maar een kleintje op.
    Wat een mooie foto's weer. Beetje jaloers.

Groetjes en een x van ons

• 31 Maart 2014 - 11:04

Lieve (O)pa!

Gefeliciteerd met je 65e verjaardag! Ik ga er vanmiddag bij ma zeker 1 op je nemen!

En ook al ben je er niet, het gaat zeker gevierd worden als je terug bent...

Yvonne heeft gelijk! Wie kan er nu zeggen dat hij zijn 65e verjaardag in the USA viert?

Wat een fantastische foto's trouwens en ook Rob weer complimenten voor het verslag.

Blijf lekker genieten saampjes!

Liefs Sabrina, Marcel, Lian & Levi

• 31 Maart 2014 - 11:05

Peter, Leo En Rob :

Leo, van harte gefeliciteerd met je 65e verjaardag!
    En dat ook nog vieren in Amerika, geweldig!
    Deze bijzondere dag zul je niet gauw vergeten.
    Veel plezier in Las Vegas!
    Maar denk eraan, niet te veel gokken, je AOW komt pas over 2 maanden!!
    Liefs van Ger en Dick.

• 31 Maart 2014 - 12:44

Leo, proficiat
    Zijn jullie inmiddels bijgekomen van alle emoteis?
    Ik sprak Jeanne op de TCH feestje afgelopen zaterdag avond en kreeg van haar de gegevens om jullie
    te kunnen bereiken
    Aardig bussie, ik denk zelfs met een open haardje, dat maakt de avonden nog gezelliger.
    Wat een belevenis, juliie hebben de taken goed verdeeld, Leo, "De Kok ", Rob reisleider en verslaggever,
    Peter voor de drankinkoop en het algehele overzicht, dat kan niet stuk.
    Boys, wij wensen jullie een voorspoedige voortzetting, van deze onderneming
    Hartelijke groeten van
    Johan en Marianne

• 31 Maart 2014 - 12:56

Geurti En Henk:

Beste Leo,
    Vandaag is een bijzondere dag, dat jij vijfenzestig worden mag.
    Op deze leeftijd ben je nu bejaard, maar het is maar hoe je het ervaart.
    Leo je hoort nu bij de oude van dagen en je mag zo nu en dan wat klagen.
    Leo met wat AOW en wat pensioen, daar moet je het nu mee doen.
    Je krijgt wel wat korting op bus en trein, op entree bewijzen en andere gein.
    Leo, dus vijfenzestig plusser zijn, geeft ook voordeel dat is fijn.
    Leo, geniet van deze speciale dag en die in het “wilde westen” met een berenburger een beetje nat verlopen mag.
    Van harte gefeliciteerd.

• 31 Maart 2014 - 13:42

Els En Co:

Hartelijk gefeliciteerd, maak er een leuke dag van.

Groetjes

• 31 Maart 2014 - 15:18

Vera:

Hallo Mannen,

Leo hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te zien ben je mooi in het zonnetje gezet. En zo hoort het ook.

Leuk hoor die foto's. Wat is die camper ouderwets ingericht zeg! Kreeg er een spruitjes gevoel bij. Gelukkig is het buiten vele malen mooier want de foto's zijn prachtig.

Als ik jullie was zou ik mij niet druk maken om die paar rotcenten meer vanwege de tegenwind. Lekker genieten, Andre Hazes opzetten (past bij het interieur) en blazen naar Las Vegas!

Lfs. Vera

• 31 Maart 2014 - 15:18

Tollies:

Hallo mannen,

Leo van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    En voor jullie allemaal wij genieten van jullie verhalen en ook van het lekkere weer in NL.

Gr

De Tollies

• 31 Maart 2014 - 20:47

Peter, Leo En Rob :

Hallo mannen, Leo van harte met je 65e verjaardag! Maak er een mooie dag van. Wat een geweldige trip maken jullie! Goeie reis verder maak er wat moois van. Groetjes Hans en Mineke.

• 31 Maart 2014 - 21:15

He die Leo,
    Nu de alcoholdampen zijn opgetrokken willen wij (Regina en Paul) je nog feliciteren met je verjaardag. Fijn om te weten dat je nu zonder werken bijna in aanmerking komt voor je AOW. Dus die paar dollar extra benzine kunnen er nu wel af. Oja, er staat in Amersfoort een lekkere fles wijn of meer als nodig op jouw en Ineke te wachten voor een gezellige avond. Neem jij dan 1000 liter benzine mee? die betaal ik wel cash maar dan zonder invoerrechten.

Nog veel reisplezier en enjoy!!!
    Paul en Regina

• 01 April 2014 - 02:21

Leendert & Joyce Den Boer:

Hoi Leo,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele gezonde jaren toegewenst.

Wellicht zien we jullie nog in las Vegas en anders tot in san Francisco.

Gr

Ps. wij hadden gisteren (ook) last van een enorme wind op de snelweg

• 02 April 2014 - 10:08

Jan En Corrie:

Hallo Leo en reisgenoten
    Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geweldig om op deze manier je 65e verjaar-
    dag te kunnen vieren. Kreeg deze site van Ineke door, dus kan jullie nu volgen. Ontzettend leuk omdat wij deze reis ook hebben gemaakt. (gedeeltelijk). Nog wat kunnen overhouden in Las Vegas?
    Nog heel veel plezier met z'n allen en geniet ervan.
    Groetjes Jan en Corrie